FAQ Smart žárovky

Nordlux Smart Light FAQ

Obecně

Co je to Nordlux Smart Light a jak to funguje?

Nordlux Smart Light je komfortní a flexibilní řešení pro snadné nastavení osvětlení podle vašich potřeb a situací. Smart Light umožňuje nastavit správné světlo pro každou příležitost, od útulné, relaxační atmosféry po funkční, aktivující osvětlení. Jak je vidět na obrázku, produkty Smart Light jsou ovládány pomocí aplikace Nordlux Smart Light přes Bluetooth bez nutnosti připojení k internetu. Přidáním Nordlux Smart Light Bridge můžete rozšířit funkce a funkce systému Smart Light, včetně například hlasového ovládání (Amazon Alexa nebo Google Home) a ovládání světla odkudkoli.

Z čeho se skládá řada Nordlux Smart Light?

Sortiment Smart Light se skládá ze tří žárovek s tradiční objímkou E27, jedné žárovky GU10 a můstku. Dvě žárovky lze měnit jak v teplotě světla (Kelvin), tak v jasu (Lumen), zatímco další dvělze nastavit pouze v jasu světla (Lumen). Protože řada produktů Smart Light sestává z nejoblíbenějších LED žárovek a zásuvek, můžete své tradiční žárovky snadno nahradit žárovkami Smart Light.

Jak mohu začít s Nordlux Smart Light?

Začněte s Nordlux Smart Light neuvěřitelně snadno. Postupujte podle těchto jednoduchých kroků:

1. Nainstalujte aplikaci Nordlux Smart Light, kterou stáhnete pomocí App Store nebo Google Play. Hledat: 'Nordlux Smart Light'
2. Povolte Bluetooth v mobilu nebo tabletu
3. Nainstalujte do aplikace produkt Smart Light

page1image14256160

Nyní jste připraveni ovládat své produkty Smart Light v aplikaci.

Funkce paměti

Všechny produkty Smart Light mají funkce paměti, což znamená, že pokud zhasnete světlo, produkt si automaticky zapamatuje nejnovější nastavení a světlo se rozsvítí ve stejném nastavení, jako bylo vypnuto.

Co znamená ikona Bluetooth na domovské stránce?

Ikona Bluetooth zobrazuje stav připojení. Pokud je ikona červená, aplikace není připojena k Bluetooth a nemůžete ovládat své chytré produkty. Pokud je ikona bílá, aplikace je připojena k Bluetooth a nyní můžete produkt ovládat pomocí aplikace Smart Light. Pokud je ikona červená a nepřipojí se automaticky, klikněte na ni a připojte aplikaci k Bluetooth a vašemu produktu. Nezapomeňte v nastavení telefonu nebo tabletu zapnout Bluetooth.

Jaká je maximální vzdálenost, ze které mohu ovládat produkty Smart Light?

Pro venkovní aplikace je maximální rozsah mezi 50 a 100m v závislosti na místě a okolí instalace. V interiéru je maximální dosah obvykle mezi 12 a 15m.

Lze žárovky Smart Light používat i venku?

Ano, naše inteligentní žárovky lze použít i venku, protože byly vyvinuty pro provozní vlhkost mezi 5% a 90% a provozní teplotu mezi -20°C až 25°C.

Kolik produktů Smart Light mohu připojit a ovládat?

V aplikaci můžete připojit a ovládat maximálně 50 produktů.

Které systémy Smart Home jsou kompatibilní se systémem Nordlux Smart Light?

Abychom vám mohli poskytnout co nejlepší zážitek, je Nordlux Smart Light kompatibilní se známými systémy Smart Home; Google Home a Amazon Alexa. To znamená, že chytré produkty Nordlux nejsou kompatibilní s jinými výrobci Smart Light a Smart Home. Můžete však ovládat několik inteligentních produktů od různých výrobců prostřednictvím kompatibilních systémů Smart Home (Google Home a Amazon Alexa), ale ne prostřednictvím aplikace Nordlux Smart Light. K připojení k systémům Smart Home potřebujete náš Nordlux Smart Light Bridge.

Odstraňování problémů

Jak resetuji produkt Smart Light na tovární nastavení pomocí přepínače?

1. Vypněte spínač na 1-2 sekundy. 2. Zapněte jej na 1-2 sekundy.
3. Vypněte jej na 1-2 sekundy.
4. Zapněte jej na 1-2 sekundy.

5. Vypněte jej na 1-2 sekundy. 6. Zapněte, pokud je zapnutá.

Produkt Smart Light začne blikat, je úspěšně resetován.

Proč nemohu produkt Smart Light spárovat nebo ovládat?

Ujistěte se, že je chytrý produkt zapnutý a nezapomeňte v telefonu zapnout Bluetooth. Normálnězapínáte Bluetooth v nastavení na mobilu nebo tabletu.

Selhání během procesu připojení produktu Smart Light

Připojení může selhat z několika důvodů. Možná jste příliš daleko od produktu, došlo k chybě v síti Bluetooth nebo Bluetooth není zapnutý. Při připojování se ujistěte, že je připojení Bluetooth aktivní a že jste blízko produktu - nejstabilnější připojovací vzdálenost je max. 8m.

Proč nemohu změnit jas nebo teplotu produktu Smart Light?

Důvodů může být více. Možná nemáte připojení k síti Bluetooth, produkt je offline nebo v místnosti/ skupině není produkt. Nezapomeňte, že některé produkty Smart Light lze upravovat pouze podle jasu (Lumen) a nikoli podle teploty světla (Kelvin).

Proč nemohu nastavit časovač v nabídce „Program“ v nabídce?

Musíte nastavit časovač pro jednotlivý produkt nebo místnost / skupinu *. Klikněte na „program“ spojený s produktem Smart Light nebo skupinou / místností a vyberte časovač. Pokud jste vytvořili časovač, objeví se v nabídce pod položkou „Program“.

Proč nelze v nabídce nastavit program pod položkou „Program“?

Rozvrh musíte nastavit pro jednotlivý produkt nebo skupinu / místnost Smart Light *. Klikněte na „program“ spojený s požadovaným produktem nebo skupinou / místností a vyberte plán. Po vytvoření plánu se program objeví v nabídce „Program“.

Proč nemohu připojit svůj Bridge k Wi-Fi a aplikaci?

Ujistěte se, že vaše Wi-Fi funguje správně. V opačném případě restartujte Wi-Fi nebo Nordlux Smart Light Bridge. Inteligentní Light Bridge Nordlux je vhodný pro Wi-Fi 2,4 GHz.

Proč selhala aktualizace mého produktu Smart Light?

Zkontrolujte internetové připojení zařízení nebo mějte telefon blíže k produktu Smart Light, kterýchcete aktualizovat.

Proč se nemůžu připojit k mému Nordlux Smart Light Bridge?

Důvodem, proč se nemůžete připojit k vašemu Nordlux Smart Light Bridge, může být to, že jste jižSmart Smart Bridge připojili. Proto jej musíte resetovat a znovu připojit. Chcete-li resetovat svůj Smart Light Bridge, stiskněte třikrát tlačítko resetování s intervalem 2 sekund. Kontrolka bliká a váš Smart Light Bridge je resetován. Ujistěte se, že je Bridge napájen.

Aplikace Nordlux Smart Light

Jak do aplikace přidám nový produkt Smart Light?

Klikněte na malé + v pravém rohu aplikace a vyberte 'Produkty'. Aplikace Smart Light nyní hledá nové produkty. Během tohoto procesu je důležité, abyste svůj mobilní telefon nebo tablet udržovali v blízkosti produktu Smart Light. Na obrazovce se nyní objeví produkt Smart Light, klikněte na něj a stiskněte pokračování. Váš produkt Smart Light je nyní nainstalován.

Musím vždy používat aplikaci Smart Light?

Tato aplikace je vaším hlavním nástrojem pro ovládání světla, ale vždy můžete zapnout a vypnout světlo z běžného spínače. Můžete nastavit časovač, naplánovat osvětlení nebo použít hlasové ovládání *, takže aplikaci Smart Light nemusíte používat pro všechny každodenní činnosti.

* Smart Light Bridge je vyžadován

Musím si vytvořit účet?

Ne nutně. Základní funkce aplikace Smart Light můžete používat bez vytvoření účtu. Pokud však chcete další funkce, jako je hlasové ovládání a sdílení nastavení, musíte nainstalovat Smart Light Bridge, který vyžaduje vytvoření účtu. Můžete si vytvořit uživatele pomocí svého e-mailu, Facebooku nebo účtu Google. Nezapomeňte zpravodajům zaslat „ano“, protože zde získáte tipy a triky pro používání produktů Smart Light. Používání všech funkcí je zdarma, takže nevznikajížádné počáteční ani měsíční náklady.

Jak změním jazyk v aplikaci Smart Light?

Aplikace automaticky používá jazyk telefonu. Pokud si přejete změnit jazyk, klikněte v nabídce na „Nastavení“ a poté na „Jazyk“.

Jak vytvořím místnost v aplikaci Smart Light?

Klikněte na + v pravém rohu aplikace a vyberte 'Pokoj'. Vyberte místnost, kterou chcete vytvořit, a pojmenujte ji. Nyní můžete do této místnosti umístit své produkty Smart Light.

Kolik pokojů mohu vytvořit v aplikaci Smart Light?

V aplikaci můžete vytvořit maximálně 9 místností.

Jak vytvořím skupinu v aplikaci Smart Light?

Klikněte na + v pravém rohu aplikace a vyberte 'Skupina'. Pojmenujte skupinu a vyberte, do které místnosti skupinu umístíte. Nyní můžete své produkty Smart Light zařadit do této skupiny.

Kolik skupin mohu vytvořit?

Každý pokoj se může skládat z maximálně 15 skupin. Nemůžete vytvořit skupiny v „Můj domov“, ale pouze v každé místnosti.

Je možné produkty Smart Light přesunout do různých skupin?

Ano, ale skupiny by měly být ve stejné místnosti.

Mohu své produkty Smart Light umístit do různých místností?

Ano, produkty Smart Light můžete mít ve všech pokojích vašeho domova. Jeden produkt však lze najednou umístit pouze do jedné místnosti. Proto máte možnost vytvořit skupiny v místnosti, kde můžete umístit produkt do několika skupin ve stejné místnosti.

Jak odstraním produkt Smart Light v aplikaci Smart Light?

Vyhledejte produkt Smart Light, který chcete smazat, v části „Můj domov“, klikněte na „nastavení“ pro konkrétní produkt a „smažte světlo“. Produkt začne blikat a je úspěšně odstraněn.
Pokud si přejete smazat inteligentní produkt v konkrétní místnosti, najděte produkt v příslušné místnosti, klikněte na „nastavení“ a „smazat světlo“. Produkt Smart Light je nyní v místnosti smazán, stále jej však najdete v části „Můj domov“.

Jak resetuji produkt Smart Light na tovární nastavení pomocí přepínače?

1. Vypněte spínač na 1-2 sekundy. 2. Zapněte jej na 1-2 sekundy.
3. Vypněte jej na 1-2 sekundy.
4. Zapněte jej na 1-2 sekundy.

5. Vypněte jej na 1-2 sekundy. 6. Zapněte, pokud je zapnutá.

Produkt Smart Light začne blikat a bude úspěšně resetován.

Jak zapnu / vypnu všechny produkty Smart Light v domácnosti současně?

Klikněte na ikonu „Můj domov“ a všechna světla budou zapnuta / vypnuta.

Co je to „Můj domov“?

V „Můj domov“ najdete všechny přidané produkty Smart Light a na této stránce můžete ovládat všechna světla v domácnosti. Pokud smažete „Můj domov“, budou smazány všechny produkty Smart Light ve vaší domácnosti.

Co jsou to „nálady“?

Nálady jsou předinstalované scény, včetně nočního světla, relaxace, čtení, aktivního a zaostřování. Klikněte na náladu a produkt se rozsvítí s předem nainstalovanou teplotou světla (Kelvin) a jasem (Lumen) pro příslušnou náladu. Můžete také snadno vytvořit novou náladu sami pod položkou „Nálady“ pro každý produkt nebo pro místnost / skupinu.

Kolik nálad mohu vytvořit?

V aplikaci Smart Light můžete mít celkem 10 nálad.

Mohu upravit náladu?

Ano, můžete upravit nové nálady, které jste sami vytvořili. Můžete také upravit jas a teplotu světla předinstalované nálady, ale není možné upravit název, ikonu nebo smazat předinstalované nálady.

Co je to „Program“?

Program je místo, kde najdete funkce časovače, plánu a dovolené *, což vám usnadňuje přizpůsobení světla vašim každodenním činnostem. Níže vidíte, co pro vás může udělat časovač, plán a dovolená.

* Smart Light Bridge je vyžadován

Co je „časovač“?

Pomocí této funkce můžete naprogramovat, aby se světla zapínala / vypínala pouze na určitéčasové období. Pro ilustraci můžete použít funkci časovače před spaním, kde nastavíte zhasnutí světla po 10 minutách, kdy musí děti spát. Pokud nemáte Smart Light Bridge, časovač pracuje pouze s jednotlivým produktem a můžete zapnout a vypnout pouze světlo. Naopak, pokud máte Smart Light Bridge, můžete použít funkci časovače pro celé místnosti a skupiny a navíc můžete produkt zapnout v určité náladě. Můžete nastavit jeden časovač najednou pomocí Bluetooth i Nordlux Smart Light Bridge.

Co je to „Plán“?

Pomocí této funkce můžete naprogramovat osvětlení tak, aby se zapínalo a vypínalo v určitý čas a den. Jako příklad můžete naplánovat, aby se vaše produkty Smart Light zapínaly každý den v 6:00 ráno. Pokud nemáte Nordlux Smart Light Bridge, můžete naplánovat zapnutí a vypnutí pouze jednotlivých produktů. Máte-li Smart Light Bridge, můžete naplánovat místnosti nebo skupiny a navíc můžete produkty zapnout v konkrétní náladě. S Bluetooth můžete nastavit jeden rozvrh najednou, zatímco u Nordlux Smart Light Bridge můžete nastavit libovolný počet.

Co je to „rekreační režim“?

Díky svému režimu se budete cítit bezpečněji, když jste mimo domov několik dní a můžete jej použít např. zabránit vloupání. Když je zapnutý prázdninový režim, produkty Smart Light se náhodně zapnou a vypnou od 6:00 do 18:00, aby simulovaly, že je někdo doma. Pro tuto funkci je nutný Nordlux Smart Light Bridge.

Jak mohu sdílet nastavení s ostatními?

Pro tuto funkci je nutný Nordlux Smart Light Bridge. Chcete-li sdílet nastavení s hosty nebo rodinou, musíte v nabídce kliknout na „Sdílení“. Bude vytvořen QR kód, který musí host nebo člen rodiny naskenovat ve své aplikaci Smart Light. Host nebo člen rodiny je nyní schopen ovládat vaše chytré produkty. Vyberete, jak dlouho má mít host / člen rodiny přístup k vašemu systému Smart Light.

Proč bych měl aplikaci Smart Light povolit používání fotoaparátu?

Pokud jste vyzváni k ovládání inteligentních produktů od přítele nebo člena rodiny, musíte naskenovat QR kód a aplikace potřebuje přístup ke kameře.

Jak mohu aktualizovat své produkty Smart Light?

Aktualizace firmwaru vašich produktů nevyžaduje most Nordlux Smart Light, musíte si však zaregistrovat účet v aplikaci Nordlux Smart Light. Když musí být vaše produkty aktualizovány, objeví se v nabídce „aktualizace firmwaru“ malá červená tečka. Klikněte na toto a vyberte produkty, které budete aktualizovat.

Hlasová kontrola

Nordlux Smart Light je kompatibilní s Google Assistant a Amazon Alexa, což znamená, že můžete snadno ovládat své produkty hlasem. V nabídce klikněte na „hlasové ovládání“ a připojte se k Google Assistant nebo Amazonu Alexovi. Stiskněte "start" a spusťte proces připojení. Nyní postupujte podle pokynů na vašem zařízení.

Inteligentní Light Bridge Nordlux

Co je to Nordlux Smart Light Bridge?

Smart Light Bridge poskytuje další funkce a funkce systému Smart Light, včetně hlasového ovládání, simulace přítomnosti, plánů a programů, sdílení nastavení a ovládání světla odkudkoli.

Jak nainstalovat svůj Smart Light Bridge?

Smart Light Bridge pracuje s vaším Wi-Fi, a proto musíte v aplikaci vytvořit účet, abyste mohli využívat funkce, které Bridge nabízí. Účet je zdarma.

Ujistěte se, že je Smart Light Bridge napájen. Klikněte na + v pravém rohu aplikace a vyberte 'Produkty'. Aplikace Smart Light nyní hledá nové produkty. Během tohoto procesu je důležité, abyste svůj mobilní telefon nebo tablet udržovali v blízkosti Smart Light Bridge. Smart Light Bridge se nyní objeví na obrazovce, klikněte na něj a stiskněte „pokračovat“. Váš Smart Light Bridge je nyní nainstalován.

Jak resetuji svůj Smart Light Bridge?

Stiskněte tlačítko reset třikrát v intervalu 2 sekund. Kontrolka začne blikat a Smart Light Bridge je úspěšně resetován. Je důležité, aby byl Smart Light Bridge napájen.

Jak odstraním svůj Bridge prostřednictvím aplikace Smart Light?

V nabídce klikněte na „Bridge“ a poté na „Delete“. Kontrolka začne blikat a Smart Light Bridge je úspěšně vymazán. Po smazání aplikace Smart Light Bridge musí být aplikace připojena.

Kategorie
Vnitřní
Venkovní
Příslušenství
Slevy %

Nic nebylo nalezeno.