+420 601 345 735 KOLEKCE STRAP
zapnout vypnout
Právě se nacházíte › Úvod » Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Ochrana osobních údajů

Souhlasem s obchodními podmínkami eshopu Severské světlo souhlasíte i se zpracováním osobních údajů. Údaje jsou využíváný pouze pro účel vyřízení objednávky a pro newsletter (pokud se dobrovolně zaregistrujete). Vaše údaje jsou chráněny šifrováním, heslem, zálohami a firewallem. Zde si můžete ověřit naší registraci na úřadě pro ochranu osobních údajů (stačí zadat do vyhledávače naše IČO 88252191).

Vaše osobní údaje mohou být shromaždovány námi nebo třetími stranami, mezi které patří Smartsupp.com, s.r.o., DIČ CZ03668681“.


Obchodní podmínky internetového portálu Severské světlo

**** ODKAZ NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ****

 

Provozovatel: Živnostník Bc. Tomáš Prokop

SÍDLO:
Sosnová 475/20
460 15 Liberec 15
Česká republika

IČ: 88252191
DIČ: CZ8701202818

ADRESA PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ:
Severské světlo
Mrštíkova 399/2a ( Werk C - kancelář č.121 )
460 07 Liberec

Odpovědná osoba a kontakt

Bc. Tomáš Prokop
tel.: +420 601 345 735
email: tomas@severske-svetlo.cz


1) O registraci

"Prohlašujeme, že data slouží pouze pro účely identifikace při nákupu v e-shopu Severské světlo a nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity. Potvrzením registrace souhlasím se zasíláním nabídkových e-mailů z internetového obchodu Severské světlo, v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. O některých službách informační společnosti."

Objednávky lze uskutečnit i bez registrace.
 

2) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva

Okamžik uzavření kupní smlouvy při nákupu v e-shopu vzniká již při odeslání objednávky. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku v tomto případě: Nabízené zboží se již nevyrábí a v nabídce se objevilo z důvodu technické chyby. Prodejce se zavazuje k okamžitému vyřešení tohoto technického problému a stažení nabídky produktu, který se již nevyrábí.

Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. O přijetí objednávky jste automaticky informován elektronickou poštou – e-mailem. V detailu každého výrobku i v potvrzení objednávky je předpokládaná dodací lhůta zboží. U každé položky je zobrazeno, zda je zboží skladem či nikoliv.
 

3) Druhy dopravy veřejnými přepravci:

Zboží doručováno kurýrem GLS

Poštovné, pokud nebude uvedeno jinak, je ZDARMA u objednávek v hodnotě nad 1 000 Kč - v případě bez dobírky. Pokud zákazník zvolí variantu platby „dobírka“, účtuje se navíc 40,- Kč.

U objednávek v hodnotě do 1 000 Kč účtujeme dopravné 120 Kč.

Zboží doručováno službou Uloženka

Poštovné, pokud nebude uvedeno jinak, je ZDARMA u objednávek v hodnotě nad 1 000 Kč - v případě bez dobírky. Pokud zákazník zvolí variantu platby „dobírka“, účtuje se navíc 40,- Kč.

U objednávek v hodnotě do 1 000 Kč účtujeme dopravné 50 Kč.

Cena za přepravu se zobrazuje ihned po výběru způsoby dopravy. Reklamace zásilky je možná pouze u převzetí! POZOR! Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel odpovědnost. Zásilka je obvykle doručena do druhého dne od odeslání. O odeslání je zákazník informován sms zprávou.

U některých obzvláště neskladných, těžkých nebo jinak špatně přepravitelných výrobků může být cena přepravy zvýšena – samozřejmě po domluvě se zákazníkem.

4) Záruka

Záruční lhůta začíná běžet datumem uvedeným na faktuře (tu odesíláme elektronicky po odeslání zboží z Liberce). Záruční lhůta výrobků prodávaných na e-shopu www.severske-svetlo.cz vychází ze zákonné záruční lhůty, což jsou 2 roky. Výjimkami jsou produkty s prodlouženou zárukou (garantovanou výrobcem) na 5 nebo 15 let. V prvním případě se vztahuje záruka na svítidla s LED technologií. V případě druhém se záruka vztahuje na galvanizovaná svítidla, kde se dá záruka uplatnit na případnou korozi daného svítidla.
 

5) Rozpor s kupní smlouvou - obecné informace

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
 

6) Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy

Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Peníze je možné vrátit též v hotovosti v sídle společnosti. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. 

Když se spotřebitel rozhodne vrátit zboží bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů, má nárok, aby mu prodejce vrátil částku odpovídající kupní ceně včetně dopravného, spotřebitel však platí poštovné spojené s vrácením zboží.

Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo Zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené Zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu.

Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením Zboží (náklady na přepravu apod.)
 

7) výměna zboží

Zboží lze měnit – pouze nepoužité - zaslat na adresu Severské Světlo, Mrštíkova 399/2a ( Werk C - 129 ), 460 07 Liberec přiložit kopii dodacího listu a faktury + přiložit průvodní dopis, kde zákazník uvede, za jaké zboží chce zboží vyměnit (pokud nebude domluveno mailem/telefonem). Pokud bude nové zboží dražší, dofakturujeme rozdíl, v opačném případě je nutné uvést číslo účtu, kam bude vrácen přeplatek za toto zboží.

Lhůta na výměnu je 14 dní od data doručení zboží. Poštovné při výměně zboží si zákazník platí sám ve výši 160 Kč.

 

8) Doručení a dodací podmínky

Některé zásilky mohou být rozděleny do více balíků. Poštovné zůstává beze změny.

Veškeré zásilky sledujeme až do jejich doručení, snažíme se tak předcházet problémům, které při doručování vznikají.

Jak postupovat při vracení zboží:

  1. Připravte zásilku dle popisu níže. Jak mile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás.
  2. Zboží, které budete zasílat zpět na naši adresu zašlete dle popisu níže vámi zvoleným přepravcem.

Jak zásilku připravit:

Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Doporučujeme Vám zboží pojistit. Peníze vám budou vráceny buď na bankovní účet (nezapomeňte ho uvést) a to obvykle do 3 pracovních dnů od obdržení zásilky. A nebo prostřednictvím dobírky. Záleží na konkrétní domluvě mezi kupujícím a prodejcem. V případě vrácení zboží bude částka ponížena o přepravní náklady (neplatí pro reklamace!).
 

9) Způsoby úhrady

Veškeré způsoby úhrady, lze vybrat před výběrem dopravy.

  • Platba kartou
  • Platba na účet 3475927399/0800 předem
  • Dobírka
  • Všechny způsoby úhrady s výjimkou dobírky jsou zdarma, cena dobírky viz. Bod 3
     

10) Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek.
 

11) Reklamační řád

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady.

Jak postupovat

  1. V případě reklamace můžete zvolit dvě možnosti, postupujte dle popisu níže: Zašlete výrobek na adresu - "kontaktní adresa". Přeprava je hrazena stranou prodávajícího. Jakmile budete vědět kdy a kde zásilku budeme moci vyzvednout, kontaktujte nás. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
  2. Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol
  3. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
  4. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
  5. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, záruční list a jiné.
  6. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
  7. Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.
  8. Pokud výrobce poskytuje záruku delší, je uvedena u zboží v katalogu.
  9. U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
  10. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.
     

12) Mimosoudní vyrovnání

Pro řešení sporů mimosoudně je třeba se obrátit na Českou obchodní inspekci www.coi.cz.

 

Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek.

Vaše Severské světlo
 

Obchodní podmínky jsou platné od 01.01.2014 do odvolání.
Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datumu nákupu.

Potřebujete pomoc?

Tomáš Prokop

Tel: +420 601 345 735

Mail: tomas@severske-svetlo.cz

Sociální sítě

instagram facebook heureka Svítidla Nordlux na Biano CZ
© 2018 Severské světlo |